Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Florida

V Miami najdete Hispánce a jejich kulturu tance, meringue, čača, jejich jídlo ,kde nesmi chybět fazole a rýže a somozřejmě Špaňelstina je slyšet z každého koutu.

 Florida je stát kam se stěhují lidé z celých USA ba z lidé z celého světa.

 

V Miami najdete Hispánce a jejich kulturu tance, meringue, čača, jejich jídlo ,kde nesmi chybět fazole a rýže a somozřejmě Špaňelstina je slyšet z každého koutu.

 

V městech jako Naples, Fort Myers, Boca Raton, je zase hodně důchodců. Nejvíce důchodců ale žije ve městě The Villages v centrální Floridě. Používají na dopravu Golf Carts ( vozíky na golf).

Senioři v tomto městečku dokonce mají pověst že jsou promiskuitní. Na svých vozících dávají na anténu 

Svraštěnec,který podle barvy má dávat na jevo,na jakou sexuální aktivitu jsou nakloněni. 

Dokonce už se říká že sexuální choroby v městečku Villages mají svůj rozkvět.

V městečku žije skoro 80 tisíc lidi a městečko stále roste.Stále se budují nové domy. Je tam nemocnice, supermarket,lékárny,prostě všecko.

 

Severní Florida je zase oblast kde žijí,takzvaní Jížané aneb říká se jim někdy Rednecks ( což se bere jako hanlivá nadávka ale většina lidí to bere s humorem.) Jsou to lidé kteří už tam žijí po více generacích.

Florida byla připojena k USA v roce 1845 poté co už Španělsko nechtělo kolonii udržovat.

První z Evropanů na Floridě byl Španěl Ponce DeLeon ,který podle pověsti hledal fontánu mladí.

Američané se začali na Floridu stěhovat a bohužel jako všude v USA Indiáni ( domorodci) na to draho zaplatili. Ztratili svoji půdu a byli skoro vyhubeni.

 

Kennedy Space Center je známa oblast kde má NASA svoji základnu odkuď létaly Space Shuttles,a teď odtuď startují Space X rakety.

 

Na Floridě též uvidíte aligatory a vodní krávy ( manatees).

 

Orlando ( kde já bydlím) je známe pro Disney World,Universal Studios,Epcot,Animal Kingdom parky.

 

Ale Florida je ale asi nejvíc známa pro své pláže. Clearwater Beach,St.Petersburgh Beach,Siesta Key,Panama City Beach,Destin, the  Keys a samozřejmě Miami Beach jsou všecko pláže s krásným pískem a moře je tam čisté. Je tu samozřejmě víc pláží ale tyto jsou moje oblíbene.

 

V poslední době se na Floridu stěhují hodně lidé z New Yorku  a též z Kalifornie.

Tyto státy mají vysoké daně a problémy jako hodně bezdomovců .

 

Dovolená na Floridě je super takže když budete mít šanci neváhejte.

Autor: Peter Zamfir | neděle 13.6.2021 23:27 | karma článku: 15,90 | přečteno: 554x
  • Další články autora

Peter Zamfir

Imigrace do USA

Když vidím kolik lidí se do USA stále valí z celého světa a to též s penězi a co všecko proto dělají aby se sem dostali;

10.3.2024 v 10:38 | Karma: 11,24 | Přečteno: 303x | Diskuse| Společnost

Peter Zamfir

Google Maps

Jako mlády jsem používal atlasy. Pamatuji když jsme jeli po poprvé do Evropy v roce 1992. Přistáli jsme ve Frankfurtu a půjčili jsme si auto. Všude kam jsem jel byla moje manželka můj ( co-pilot). Prostě mi dávala instrukce kudy.

15.6.2023 v 15:59 | Karma: 11,90 | Přečteno: 456x | Diskuse| Cestování

Peter Zamfir

Města které jsou mi blízké.

Jako malý kluk jsem každý Srpen lítal do Bulharska do Burgasu. Otec tam měl sestřenici ( Otec byl Bulhar) naposledy jsem tam byl když mi bylo asi tak 8 let. Trávili jsme většinu času na pláži. Potom jsme k večeru vždy šli pěšky.

4.6.2023 v 17:31 | Karma: 13,63 | Přečteno: 329x | Diskuse| Kultura

Peter Zamfir

Jsem Bulhar, Čech nebo Američan?

Narodil jsem se v Praze Otec byl Bulhar Matka Češka. Jako dítě jsem často slyšel přátele otce mluvit Bulharsky. Potom když jsme se ve škole začaly učit Rusky neměl jsem s Ruštinou problémy.

18.3.2023 v 13:42 | Karma: 15,08 | Přečteno: 362x | Diskuse| Společnost

Peter Zamfir

New York City 1979 II

Jersey City v letech 1979-1990 bylo ghetto. Většina obyvatel byli Černoši a Puerto-Rikanci. Na ulicích byly vypálené vraky,domy byly zchátralý a všude odpadky na ulicích. Ve škole jsem byl jenom jeden z dvou bílých chlapců tak jse

27.1.2023 v 11:30 | Karma: 16,18 | Přečteno: 415x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Člověk v tísni poprvé sbírá peníze na Palestince. Hamásu nepůjdou, slibuje

29. dubna 2024  15:35

Největší a nejznámější česká humanitární organizace se odhlodala k bezprecedentnímu kroku. Poprvé...

Exprezident Klaus nepovažuje dvacet let Česka v EU za úspěšné období

29. dubna 2024  11:35,  aktualizováno  15:30

Exprezident Václav Klaus vystoupil silně kriticky ke dvacátému výročí vstupu České republiky do...

OBRAZEM: Dvě různá řešení příkladu s cukrovím. Řešte hlavolamy přijímaček

29. dubna 2024  15:28

Na vyhodnocení jednotné přijímací zkoušky budou uchazeči o střední školy a víceletá gymnázia čekat...

Lidé radši vystupovali dřív. Za jízdu v opilosti dostal autobusák podmínku

29. dubna 2024  15:20

Podmínkou potrestal Okresní soud v Lounech šoféra autobusu, který loni v červnu vezl silně opilý...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...

  • Počet článků 18
  • Celková karma 11,24
  • Průměrná čtenost 427x
CechoAmerican zijici v USA 36 let. Prijel jsem do Statu s Matkou v roce 1979 kdyz mi bylo 15 Zil jsem 11 let v New Yorku

Seznam rubrik