Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Volby v USA

Divadlo ktere ted nyni v USA pozorujeme se odehrava jakoby podle scenare.Donald Trump dava tem nespokojenym volicum kteri se citi utiskovani a nereprezentovani hlas.To ze nema zadne konktretni plany jak zastavit teroristy nevadi.

 

Donald Trump dava tem nespokojenym volicum kteri se citi utiskovani a nereprezentovani hlas.To ze nema zadne konktretni plany jak zastavit teroristy nebo jak snizit deficit nikomu nevadi,hlavne kdyz je slyset ze postavi zed mezi Mexikem a USA a ze naridi deportaci 12 milionu ilegalu z USA. Tyto a jine bombasticke plany jsou slyset ale co by se stalo kbydy opravdu ta nejlevnejsi pracovni sila odesla.Kdo by vzal prace jako sekani travy u dalnice,opravovani strechy v silenem vedru,prace v drubezarnach, na poli sklizet urodu a v zahradach ovoce.V Jizni Kalifornii jsou tez hodne v bohatych rodinach kucharky,uklizecky a jine pracovnice tez levna pracovni sila.

Ano to je vetsina ilegalu v USA ( tvrde pracujici lide kteri pracuji od rana do vecera aby podporili svoje rodiny.) Za svych 37 let v USA to byla valna vetsina Mexicanu a jinych imigrantu co jsem poznal.

Ale to vam Trump ( ktery vlastne par takovych lidi zamestnava) nerekne protoze to mu neprinese volice.

USA totiz nemaji stedry Evropsky plan na podporu nezamestnanych, Tady se musi tvrde makat.

Ale stale jsou lide kteri very ze Ilegalove jsou ten nejvetsi problem a ze Donald Trump to vyresi.

Kdo trochu premysli pozna ze jeho plany jsou nerealisticke a ze budeme mit velke Show ohledne prvni zeny zvolene Prezidentem USA.

 

 

 

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Peter Zamfir | středa 6.4.2016 8:03 | karma článku: 5,01 | přečteno: 97x
  • Další články autora

Peter Zamfir

Imigrace do USA

Když vidím kolik lidí se do USA stále valí z celého světa a to též s penězi a co všecko proto dělají aby se sem dostali;

10.3.2024 v 10:38 | Karma: 11,24 | Přečteno: 304x | Diskuse| Společnost

Peter Zamfir

Google Maps

Jako mlády jsem používal atlasy. Pamatuji když jsme jeli po poprvé do Evropy v roce 1992. Přistáli jsme ve Frankfurtu a půjčili jsme si auto. Všude kam jsem jel byla moje manželka můj ( co-pilot). Prostě mi dávala instrukce kudy.

15.6.2023 v 15:59 | Karma: 11,90 | Přečteno: 456x | Diskuse| Cestování

Peter Zamfir

Města které jsou mi blízké.

Jako malý kluk jsem každý Srpen lítal do Bulharska do Burgasu. Otec tam měl sestřenici ( Otec byl Bulhar) naposledy jsem tam byl když mi bylo asi tak 8 let. Trávili jsme většinu času na pláži. Potom jsme k večeru vždy šli pěšky.

4.6.2023 v 17:31 | Karma: 13,63 | Přečteno: 329x | Diskuse| Kultura

Peter Zamfir

Jsem Bulhar, Čech nebo Američan?

Narodil jsem se v Praze Otec byl Bulhar Matka Češka. Jako dítě jsem často slyšel přátele otce mluvit Bulharsky. Potom když jsme se ve škole začaly učit Rusky neměl jsem s Ruštinou problémy.

18.3.2023 v 13:42 | Karma: 15,08 | Přečteno: 362x | Diskuse| Společnost

Peter Zamfir

New York City 1979 II

Jersey City v letech 1979-1990 bylo ghetto. Většina obyvatel byli Černoši a Puerto-Rikanci. Na ulicích byly vypálené vraky,domy byly zchátralý a všude odpadky na ulicích. Ve škole jsem byl jenom jeden z dvou bílých chlapců tak jse

27.1.2023 v 11:30 | Karma: 16,18 | Přečteno: 416x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Byl milý, říkají sousedé o atentátníkovi. Jeho byt s ním prohledalo komando

17. května 2024  11:41

Sousedé atentátníka, jenž postřelil slovenského premiéra Roberta Fica, se shodují, že Juraj C. byl...

Do Gazy dorazily po americkém provizorním molu první kamiony s pomocí

17. května 2024  11:12

Do Pásma Gazy se ráno dostaly první dodávky humanitární pomocí přes provizorní molo, které tam ve...

Muž ve Francii se pokusil podpálit synagogu, policisté ho zastřelili

17. května 2024  9:50,  aktualizováno  11:11

Policie v Rouenu na severu Francie v pátek ráno zastřelila muže, který se pokoušel podpálit...

Opilý muž si ohříval jídlo a usnul. Policisté se do bytu dostali beranidlem

17. května 2024  11:06

Dramatickou službu měli dva ostravští policisté. Beranidlem se museli dostat do bytu v obvodu...

Byt 3+kk Brandýs nad Orlicí
Byt 3+kk Brandýs nad Orlicí

Lázeňská, Brandýs nad Orlicí, okres Ústí nad Orlicí
3 600 000 Kč

  • Počet článků 18
  • Celková karma 11,24
  • Průměrná čtenost 427x
CechoAmerican zijici v USA 36 let. Prijel jsem do Statu s Matkou v roce 1979 kdyz mi bylo 15 Zil jsem 11 let v New Yorku

Seznam rubrik