Diskuse

Imigrace do USA

PK

Nechápu tu přehnanou kritiku jazyka, naopak žádná diskuse k popisu imigrace p.Petera. Švagr je v USA od r.1969, mluví dobře i protože udržuje styk lidmi v ČR. Používá pouze legrační výrazy jako - Češi pořád jen komplejnujou, rentujte větší apártment, Češi by chtěli jenom všechno ranovat (asi run) ale dělat ručičkama to néé ...

Foto

Jak se hezky česky říká: to píše ten pravej

PZ

No po 45 letech v USA moje Čeština je ni moc. Zato ovládam Angličtinu velice dobře.A co vy? Nikdo nepozná že jsem se v USA nenarodil. Ale víte když cestuji kamkoliv Čeština mi je akorát tak na houby. 😉

  • Počet článků 18
  • Celková karma 11,24
  • Průměrná čtenost 427x
CechoAmerican zijici v USA 36 let. Prijel jsem do Statu s Matkou v roce 1979 kdyz mi bylo 15 Zil jsem 11 let v New Yorku

Seznam rubrik