Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ono bylo dopředu jasné, že tady je to úplně jiné než v USA. Nejde vůbec jen o diskriminaci.

0 0
možnosti

J81a48n 81M71a14r54e81k

19. 3. 2023 4:40

S tou poslední větou s vámi souhlasím. Také jsem po 55 letech života v Kanadě koketoval s myšlenkou na návrat...leč dnes je to všude stejné.Politická korektnost, lidi se bojí říct pravdu a nejhorší je to, že za bolševika byla stále ta naděje 'Západu' ta je dnes nenávratn pryč...celý svět se zbláznil.

0 0
možnosti

P90e62t64r 18L27o74r71e38n42c

18. 3. 2023 22:24

Dík za vyprávění Vašeho zajímavého životního příběhu!

Určitě jste udělal dobře, že jste se do USA vrátil. Tam jste víc doma, než tady. Znáte tam jejich myšlení, mentalitu, jazyk, očekávání. Tady byste byl na dně rozkastované společnosti a nikdy byste se z toho vlastní silou nevyhrabal. Já to můžu potvrdit z vlastní zkušenosti, v mnohem menší míře jsem si prošel něčím podobným, od 14 let jsem se toulal někdy proti mé vůli, někdy z vlastního rozhodnutí, po větších i menších městech Čech a Moravy - a všude mě měli za cizího (víc na Moravě), nikde jsem se nestal rovným mezi rovnými a zbývaly na mě akorát práce, do kterých se místní společnosti moc nechtělo...

Převrat v 89. to naštěstí změnil k lepšímu. :-)

Btw. při tom mém vandrování jsem potkal i nemálo Bulharů žijících nějakým zázrakem v tehdejším ČSSR. Byli to féroví, pracovití, optimističtí a veselí kumpáni.

2 0
možnosti

Já bych řekl, že všichni jsme lidské bytosti. To úplně stačí, ostatní jsou zbytné nálepky :-).

3 0
možnosti
  • Počet článků 18
  • Celková karma 11,24
  • Průměrná čtenost 427x
CechoAmerican zijici v USA 36 let. Prijel jsem do Statu s Matkou v roce 1979 kdyz mi bylo 15 Zil jsem 11 let v New Yorku

Seznam rubrik