Diskuse

Florida

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I97v90a20n94a 87L31a98n65c44e

14. 6. 2021 23:41

Floridu mám spojenou s dovolenou.R^ Proto ji mám ráda,V ale bydlet bych tam nechtěla, je tam celý rok moc horko. Kamarádka tam bydlí, a ta ji miluje. Stejně její syn a dcera, skoro celý rok můžou jezdit na motorce Harley. Jsou milovníci motorek. Každý má rád něco jiného, já miluji naše lesy, vodopád, jezero a občas ochlazení.

0 0
možnosti

J17a81n 36M93a72r36e15k

15. 6. 2021 0:54

Já jsem se, paní Lance domníval, že na Floridě žijete.

0 0
možnosti

Nez na Floridu, radeji bych jel na Aljasku. Nebo jeste lepe na Yukon a zpivat si se Settlery "Pisen Severu". Radeji divokou prirodu nez lidska mraveniste.

0 0
možnosti

Alijaška je samozřejmě nádherná. Nikdy jsem nebyl ale taky se chci jít podívat.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS