Policie v USA

9. 06. 2020 8:37:00
Dovolím si říct že po svých 40ti létech v USA trochu něco vím. Tak za prve Američané berou 1 Amendment ( právo na zbraň) jako svátost ale právě teď jsme u toho problému. Tento zákon vzniknul hned po Americké revoluci,když takzvaní

Tak za prve Američané berou 1 Amendment ( právo na zbraň) jako svátost ale právě teď jsme u toho problému. Tento zákon vzniknul hned po Americké revoluci,když takzvaní ( Founding Fathers) volali po domobraně. Dnes jsme v 21.století a situace je trochu jiná.Urbanizace změnila Americkou společnost více lidi bydlí ve městěch,a přestřelky u OK Coral už nejsou ale zákon se nezměnil.Bohužel násilí je a bylo část Americké historie.

Ať vezmeme první osadníky,kteří začali bojovat proti Rodakům ( Indiánům) a potom je začali tlačit na západ.Občanskou válku v které zahynulo přes 600 tisíc Američanů. KKK a rasové lynčování, 60 léta a protesty proti válce ve Vietnamu,nepokoje,rabování to vše tu bylo.

Podle mého USA udělaly pokrok od 60tych let ale ta fascinace se zbraní tam stále existuje.

Dnes jsou USA v takové situaci že když vás zastaví Policajt na dálnici za přestup rychlosti, běda jak uděláte nějaký špatný pohyb. Hned šahne na svojí zbraň, a divíte se mu když skoro každý má též zbraň? Já jsem sice nikdy zbraň neměl ale poslední dobou ( přestěhoval jsem se do Prahy Říjnu 2019) jsem se rozhodně cítil v minoritě.

Sousedé u nás v Orlandě,celá rodina měli zbraně, Otec,Matka,tři dospělí synové. Musím říct že můj starší syn též má AR-15,Glock,a AK-47.

Když začala pandemie,některé obchody které prodávaly zbraně byly vyprodány.Prostě mimo velkých měst kde zbraně mají většinou kriminálníci lidé berou zbraně jako samozřejmost ale právě proto jsou Policajti hned schopní použit násilí.

Za svých 40 let v USA jsem prostě poznal že s Policajty není žádná sranda.

Prostě když řekne ruce na volant, tak dám ruce na volant a počkám co bude chtít.

Dělat nějaký odpor nebo hádat se s Policajty v USA prostě není dobré pro vaše zdraví ať jste běloh nebo černoch.

Autor: Peter Zamfir | úterý 9.6.2020 8:37 | karma článku: 37.59 | přečteno: 1956x

Další články blogera

Peter Zamfir

Imigrace do USA

Když vidím kolik lidí se do USA stále valí z celého světa a to též s penězi a co všecko proto dělají aby se sem dostali;

10.3.2024 v 10:38 | Karma článku: 11.24 | Přečteno: 297 | Diskuse

Peter Zamfir

Google Maps

Jako mlády jsem používal atlasy. Pamatuji když jsme jeli po poprvé do Evropy v roce 1992. Přistáli jsme ve Frankfurtu a půjčili jsme si auto. Všude kam jsem jel byla moje manželka můj ( co-pilot). Prostě mi dávala instrukce kudy.

15.6.2023 v 15:59 | Karma článku: 11.90 | Přečteno: 455 | Diskuse

Peter Zamfir

Města které jsou mi blízké.

Jako malý kluk jsem každý Srpen lítal do Bulharska do Burgasu. Otec tam měl sestřenici ( Otec byl Bulhar) naposledy jsem tam byl když mi bylo asi tak 8 let. Trávili jsme většinu času na pláži. Potom jsme k večeru vždy šli pěšky.

4.6.2023 v 17:31 | Karma článku: 13.63 | Přečteno: 328 | Diskuse

Peter Zamfir

Jsem Bulhar, Čech nebo Američan?

Narodil jsem se v Praze Otec byl Bulhar Matka Češka. Jako dítě jsem často slyšel přátele otce mluvit Bulharsky. Potom když jsme se ve škole začaly učit Rusky neměl jsem s Ruštinou problémy.

18.3.2023 v 13:42 | Karma článku: 15.08 | Přečteno: 362 | Diskuse

Další články z rubriky Životní prostředí a ekologie

Milan Smrž

Otevřený dopis k referendu o větrných turbínách v Líšťanech u Loun

Dne 22.března proběhlo v obci Líšťany na Lounsku referendum o výstavbě větrných elektráren. Jen třetina hlasovala pro. Doufejme, že občané za dva roky názor změní. Nebo budeme raději spoléhat na drahou jadernou energii?

24.3.2024 v 9:47 | Karma článku: 8.68 | Přečteno: 538 | Diskuse

Milan Smrž

Také jste proti Green Dealu?

Protesty zemědělců v Evropě i mnoho příspěvků na sociálních sitích nesou pečet protestu proti Green Dealu. Kdo tomu tleská?

3.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 21.26 | Přečteno: 6057 | Diskuse

Petr Hariprasad Hajič

Baterky, kam se podíváš

Poslední dekáda byla ve znamení obrovského nárůstu výroby baterií, tedy lépe řečeno, akumulátorů. Připadá mi to jako druhá elektrifikace. Na baterie bude po čase zřejmě všechno.

3.3.2024 v 8:00 | Karma článku: 6.42 | Přečteno: 342 | Diskuse

Petr Hariprasad Hajič

Tak co hoši a holkiíí, jakxte na tom s tem vodíkem?

Zelená vodíková produkce je další dílek do dekarbonizační skládačky udržitelného rozvoje. Byla jen otázka času, kdy na vodík dojde v praxi a loni nastala úplná exploze publicity. Toto třaskavé téma stojí za pozornost.

1.3.2024 v 8:21 | Karma článku: 7.44 | Přečteno: 293 | Diskuse

Vašek Brynda

Co je eko kůže a proč je pravá kůže ekologičtější?

Není to tak dávno, kdy se na trhu objevily pojmy, jako je eko kůže a veganská kůže. Mnoho lidí znejistělo a začalo považovat pravou kůži za neekologickou, a naopak slepě opěvovat tyto nové materiály. Jak je to ale skutečně?

19.2.2024 v 13:03 | Karma článku: 22.75 | Přečteno: 436 | Diskuse
Počet článků 18 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 427

CechoAmerican zijici v USA 36 let. Prijel jsem do Statu s Matkou v roce 1979 kdyz mi bylo 15 Zil jsem 11 let v New Yorku

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...